Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Er det lurt å trene bekkenbunnen, altså ta knipeøvelser, når man er gravid, eller er det noe man gjør etter fødsel ? Husker ikke hva jeg gjorde forrige gang:)
ChellBell - har født! Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Gjør det NÅ!! Utrolig viktig! Jeg fikk livmorsutfall etter mitt første barn fordi jeg ikke hadde trent bekkenmusklene - og TRO MEG, det vil du IKKE oppleve!! KNIP KNIP KNIP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå