Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hvorfor i all verden leser dere dem hvis det er så ille for dere?!? Folk må få skrive om hva de vil her, uten at små pertentlige frøkner som dere skal hakke på dem! Vi lever ikke i en A4 verden, og vi har faktisk kommet til år 2008! Ikke alle er like, og takk gud for det!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Det har vel mer med å gjøre at det finnnes en tid og et sted for alt mulig... Men at å sitte å kåte hverandre opp, oppmuntre til utroskap (gjennomføre utroskap enten det nå er på nett, tlf eller i virkeligheten) og forskjellig annet har rett og slett ikke noe på et forum for gravide å gjøre... Forumet er ment til hjelp for folk som har reelle spm og problemer når det gjelder sex i svangerskapet. Og enig i at heldigvis alle er ikke like, men for en del av det som foregår her så kan jo dere "lykkelige frisinnede" ta en tur på eros.no eller en lignende side. Og det var bare MITT synspunkt !! Men tenk nøye på hvordan det hadde føltes om partneren deres gjorde nøyaktig det samme som dere selv... (og gjør det dere ingen verdens ting, så vil jeg anta at dere vil skille lag innen 1-3 år uansett..)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeps !! Og i 2008 finnes det websider for ALT !! Besøk dem!!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 D e jo bra at ikje alle e like men man ska ikje sett å oppfordre næstn te utroskap.Men man må jo få lov te å sei meininga si utn at nån blir sur/førnærma.Trudde dåker va ute etter komentara på innleggan dåkers, både negative og positive.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 er det ikke greit at vi jenter kan ha en plass hvor det er jenter som poster innlegg og svare ? en side hvor det er jenter og ikke bare menn??
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 D finnes sider for jenter på mer passende forum da.. Og har en mistanke om at d er mange menn her inne ja... Og jeg er også redd for at d ikke bare er posting som foregår her.. dvs; definitivt IKKE !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå