Urtete Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er så heldig at jeg har fått to unger som er veldig forskjellige i både sinn og skinn. Det er spennende og utfordrende at de er så ulike!:-) Men jeg må le, altså! Lillesøster er 2 år yngre enn storesøster. Storesøster er tynn-tynn-tynn, mens lillesøs er av den kraftige, lubne, runde typen. Ved siste tur på vekta var lillesøster 2 kilo TYNGRE enn storesøster! Det må jeg virkelig smile av, for det visualiserer på en måte ulikhetene på de to!:-) Men så var lillesøs nesten dobbelt så stor som storesøs ved fødselen også... )
Plutseliten :) Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Er det ikke herlig at barn er så forskjellige...like forskjellige som oss voksne Og spennende og sikkert utfordrende når de er ulike av sinn også
♥Snulder Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Det ER merkverdig at søsken laget i samme forma blir så ulike:=) Mine 5 er ikke like på noe vis. Spesielt de tre eldste er veldig ulike både i lynne og utseende. De to minste har mer søskenlikhet. Staheten (arvet etter faren seff..) er mest fremtredende!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hurra for ulikhetene! Det er en spennende reise å se hva som bor i disse små uten at vi presser det frem:-) Hadde blitt fryktelig kjedelig om alle skulle vært kopier av hverandre....
Maud Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Det er morsomt og rart og veldig spennende at det er så stor forskjell på søsken. Det gjør det jo fint å bli kjent med dem da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå