Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 dusjet i stad og når jeg var ferdig me å tørke meg osv var det litt blodig slim på hånklet som lå på bakken.. ca en t sje.. så hadde ikke tørket meg me det. og tok og tørket med papir i underlivet når jeg så det men hadde ikke spor da.. kan det være noe?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Kan d vera den berømte slimproppen? Ring føden å hørr:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 skal ti lfødselsamtale hos jordmor kl 1 så kan jo høre med ho da vil det si at fødselen kan komme snart?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Ja hørr me na:) Spennande då! Kati du har termin?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 29 april... så 5 uker igjen egentlig.. så er jo ikke helt krise vis han skulle komme snart.. har hatt endel kortetre livmorshals det siste så er jo mulighet for det...
Barnimagen2008 Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 sikkert slimproppen, men den kan komme nå, trenger ikke og bety du føder nå Men ring jm og hør:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå