to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 fikk en dato idag for igangsettelse pga av stort sprik mellom terminene.. . Er annengangs fødende, et år siden forrige fødsel hodet var festet nå, (om det har noe å si) satser på at tulla kommer av seg selv snart nå!! men har en dato iallefall herlig!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 åh.. heldig! får håpe du slipper å bli satt i gang! Det er et helsikke Sender deg litt fødestøv*****
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Kan jeg spørre deg hvor stort sprik det var på terminene, og når du fikk igangsetting i forhold til disse? Har selv 14 dager mellom mine, og ingen dato og forholde meg til pr idag. Skal på UL imorgen og lurer litt på hva de ser etter og hva jeg skal si for å slippe å gå for lenge. Gikk 18 dager over med forrige man, og det ble veldig dramatisk. Har ikke lyst til å gjøre det denne gangen, og er derfor ekstra dumt at terminen har så stort sprik. Jeg er hvertfall over uke 35 nå jeg da. Kan du dele litt med meg HI?
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Sist stemte menstermin og ULtermin på dagen.. da gikk jeg 14dager over, men fødte natta før jeg skulle bli satt igang... nå har jeg menstermin 30.mars, og UL termin 10.april... Jeg snakket med jordmor idag, jeg er bare så bekymret for å gå for lenge på overtid!! Så hun skulle fikse det, så jeg fikk time på sykehuset 15.april.. Fikk en temmelig stor gutt sist, og fødselen var ikke lett akkurat, så kan være derfor.. bare stå på litt, så er de nødt å høre på deg! jeg satser på å ikke bli igangsatt, men vil ikke gå gravis så lenge at det er farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå