Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Pinlig tema for meg, men jeg har fått hemoroider. Ganske store er de også.. Har prøvd salver og den nye Ac3.. Ingenting hjelper jo.. Nå er det 18 dager til terminen og ved fødselen blir det jo et enormt press... Jeg vil ha de vekk før fødselen.. De er ubehagelige og vonde.. Trenger gode råd
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Har du prøvd Alcos Anal? den fungerer veldig bra på meg, men man må smøre regelmessig og følge ansvisning på pakken. Du kan spørre på apoteket også etter råd, jeg skjønner det er flaut kanskje, men de som jobber der er veldig vant med gravide som kommer med div. plager nedentil og bak, og flere av de som jobber der har sikkert vært gravide selv og vet litt (så fremt det bare ikke er menn der da )
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 jeg hadde også hemorider under første graviditet, det forsvant etterhvert da jeg brukte en krem på apoteket Det har kommet tilbake nå som jeg er gravid igjen, så egentlig lurer jeg på det samme, samtidig så forsvant det jo første gangen etterhvert.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå