gullunge+1imagen Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hei jenter! Jeg er 14+3 på vei, og har de siste 2 ukene vært plaget med kynnere som gjerne varer i alt fra et par minutter til flere timer.. De begynner å bli noe ubehagelig, og bekymrer meg.. føles nesten ut som om det er noe som ikke stemmer.. Noen vært borti det samme?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 jeg har det samme. mine begynte i uke 18 (er 24 nå). De første to ukene var de vonde og varte lenge. Nå er det bare en vane at de kommer ofte, men varer kortere. Hvis dine er korte, vonde og med likt mellomrom mellom de så vær obs på at det ikke er rier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå