-carina- Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Har dere også problemer med julibaby-siden i dag? Jeg som endelig hadde tid til å skrive maaange innlegg... (
merskaa Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 da e vi fleire.. eg skulle berre inn å snoke som vanlig:)
LivetErEnLek Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hvor er denne julimamma siden? Snuppa mi blir to år i juli :-)
-carina- Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Vi er en gjeng med veldig trivelige julimammaer som har startet vårt eget forum! ) Vi begynte her på klubbsidene på DIB, men så var det en periode så mye tull med sidene, så vi opprettet eget forum. Er en litt annen måte forumet er bygget opp på, men når man bare blir vant så er det veldig kjekt å være der. Vi har blitt veldig personlige med tiden (selv om endel også har valgt å holde seg anonyme bak nicket sitt, så det er også fullt mulig), men mange av oss legger ut bilder og sånt. Skal også ha et landstreff i april, hvor folk kommer fra hele landet for å treffes! Masse koselige damer som alltid er støttende, så det er ikke krangel og bråk slik som det i blant kan være her på DIB. Nye medlemmer ønskes hjertelig velkommen! ) Siden vi har blitt såpass personlige så har vi beskyttet oss litt bak passord. Man går derfor inn på: julibaby.informe.com (ingen www. foran) og lager seg en konto. Så blir du godkjent og må sende en mail til den oppgitte brukeradressen for å komme inn på de "innerste" sidene våre. Litt bryderi for å bli med, men det er det absolutt verdt!!! ) Velkommen!! ) (Men akkurat nå for øyeblikket er siden nede, men det bruker ikke å vare så lenge, så prøv i ettermiddag/kveld!)
-carina- Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Åssen i all verden skal det gå med statistikken min om jeg ikke kommer meg inn?! :oD
-carina- Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 Da var siden oppe og gå igjen! Velkommen til eventuelle nye brukere også! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå