Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Husker du linken til de våtserviettene man laget selv? :-)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hurra! Min egen lille tråd:) Den ligger på hobbydebatten også Så du finner den der..
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg ble så glad at jeg fant den for deg jeg:) http://forum.threadbanger.com/showthread.php?t=4328 Lykke til! Men jeg ville nok ikke brukt sjampo, jeg ville bare brukt olje jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk! Nei, hva i all verden skal shampo beregnet på hår nedentil å gjøre? Hehe. Menmen, de gjør det vel litt annerledes i usa;-) Herregud så mange SURE svar du fikk fra en sur anonym a gitt. Hun har tydeligvis stått opp med feil bein eller liker deg bare ikke. Haha. Så tragisk. Kan jeg forresten bruke kompresser i stedet for tørkerull? Og hvilken tørkerull burde jeg bruke så de ikke slites?
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Hehe, var værre da jeg la den på skravle. Skulle tro jeg hadde starta 3. verdenskrig eller noe. Ja, du kan nok bruke kompresser istedet for tørkerull, og jeg ville ikke brukt en tørkerull av de som er gjenvunnet, for de har så mye lim i seg. Bruk heller lambi eller noe i den duren. Bare pass på å ikke ha mer væske enn det står, for papiret skal bare trekke inn væsken, ikke ligge i den. Men jeg vil se nicket ditt:) Er jo første gang jeg får skryt, så jeg blir jo så nysgjerrig.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Sender deg en pm jeg, har et annet spm til deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå