Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 HAR ORDNET: Dåpskjole Invitasjoner Kaker Serviettholdere Bordpynt Lokale SKAL ORDNE: Servietter Duker Bestille mat Kjøpe inn kaffe, mineralvann, twist osv Blomster + vaser Vet ikke om jeg tar med bordkortene enda, men er det noe annet dere kan komme på i farta?
Dronningen! Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 KJøp et fotoalbum som passer til dåp og be alle gjestene om å skrive en liten hilsen i den.... Kjempehyggelig (og jeg angrer som en hund for at jeg ikke gjorde det selv!)
LivetErEnLek Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Kommer det mange barn i dåpen? I så fall, kan det være lurt å lage om ett rom eller et hjørne i rommet hvis det ikke er noe ekstra, til lekerom for ungene med dvd, lego, tegnesaker osv. Vi gjorde det i navnfesten til snuppa og ungene storkoste seg :-) Ellers er det jo ut til at alt er i skjønneste orden :-)
Mamma´n til A og F Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Dåpslue, lys, melk/fløte til kaffen, salt/pepper....
MrsDior & baby-Dior Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 stearinlys? eller inngår det i bordpynt... bordekking (tallerker osv)
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Skal du ha lys? I så fall må du huske det og lysestaker. Lurt å ha en liten blokk og en pen så du kan skrive hvilke gaver du får fra hvem. Eller i det minste skrive det på kortene som hører til de respektive gavene. Hva med asjetter, bestikk, kopper og glass... greit å være sikker på at alt er på plass...
sjokopops Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Hva med en som har ansvar for å filme under seremonien, taler osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå