Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Da jeg var gravid sist var jeg uten strekkmerker helt til 3 dager over termin, da "sprakk" det, fikk strekkmerker.. Du som har fått strekkmerker allerede, når begynte du å få?
mto2 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Strekkmerkene har kome no etter 37.veke. Var på cirkus i går, og då var det veeeeeldig livlig i magen under heile forestillinga, så kom heim med enno fleire strekkmerker
nawi Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Har ikke planer om å skaffe meg sånne jeg;-) Tenkte hoppe glatt over...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg gikk opp 30 kg sist jeg var gravid og fikk masse strekkmerker! Kan trøste med at 2 år etterpå var kiloene (+ mer) borte siden jeg var mer aktiv etter å ha sittet i ro i 9 mnd. Og eneste måten var bevegelse i hverdagen med turgåing m barnet o.l. ingenting trening. Fikk flat mage og strekkmerkene forsvant. Ikke at de forsvinner (de er jo der), men vistes ikke i det hele tatt. Var 110 kg når jeg var høygravid og 75 kg nå når jeg ble gravid igjen 3 år etterpå. Så de bekymrer ikke meg denne gangen
Lillemann blir storebror! Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 strekkmerker ja... for noe dritt...hehe... e jo verdt d, men absolutt ikke lekkert... Eg fikk mine første små strekkmerker rett rundt navlen allerede i uke 12 eller noe... skikkeli grusomt, plutseli va de bare der.. å då hadde eg ikke fått noe mage eller gått opp et gram... skikkeli kjedeli... e no i uke 34 og d e blitt myyyyyeee verre... finner nye omtrent hver dag.. å d ser ikke ut... blerk... ikke har eg gått opp så mye heller, bare en 7-8 kg.. å magen e ikke sprekkferdi heller enno.. lurer på kossn d kommer til å bli de siste ukene for å si d sånn... foreløpig e d mest på nersiden av navlen, å d hadde vært greit om d holdt seg der.... så ja, strekkmerker kan komme korti som helst!!!!... snakker av erfaring.. uheldigvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå