mor til to+en Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Fikk første gele kur 21 mars, som hadde ingen virkning. Fikk beskjed om å komme inn dagen etter for en ny. Fikk gele kl 100 og hadde da 2 cm åpning. Skulle komme inn på registrering kl 18. Vi dro hjem ved 1130 tiden, skulle ut å handle påskeegg til unga og vaske hus (ville få i gang virkning av kuren) På veien hjem startet smertene, sikkelige menssmerter. Var kun 1-2 min mellom, hver dump med bilen var æææææææææææ vondt. Sa til mannen at jeg måtte tilbake til sykehuset, leverte unga til min mor og kjørte direkte. Kom på sykehuset kl 1330 og greide så vidt å gå. Rett inn på fødestue og ble konstatert 7 cm åpning.. Rakk ikke smertestillende denne gangen eller. Vannet var ikke gått, og plutselig kjente jeg at jeg måtte presse. Jordmor sjekket, og da var det full åpning. Vannet ble tatt og ti min etter ble verdens nydligste gutt født 3640 53 cm. Født 1427. En veldig rask fødsel, men var i såpass bra form at mannen hentet unga så reiste vi hjem samme ettermiddag, fikk påskeaften hjemme med familien.
Lykken_er_tre Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Herlighet!! Inn og ut i løpet av ett par timer!! Sånn fødsel vil jeg også ha! Gratulerer så mye!
Barnimagen2008 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 gratulerer:-) det hørte for godt ut til og være sant Godt og høre at det går fort og greit for noen:-) Kos dere:-) Ja sånn fødsel vil jeg også ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå