Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Er det noen der ute som er aktivt sykemeldt, eller har erfaring med det? Jeg har vært 100% sykemeldt siden uke 4( er nå i uke 19), og skal og vil gjerne ut i jobb igjen, men formen er så absolutt ikke på topp. Dette er mitt 3 barn og har vært totalt annerledes en de to første. Takker for alle svar:)
Mage igjen Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg spurte legen min om det da jeg var gravid med nr 1, men hun sa at det fikk jeg ikke når jeg var gravid.... litt usikker på hvorfor, men tror det er en papirmølle å være aktiv sykemeldt... uten at jeg er ekspert på området... Så jeg måtte bli 50% sykmeldt i stedet.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk aktiv sykemelding av legen min for noen uker siden, men bare for en uke om gangen. Det fungerte veldig bra for meg, obbet 2-3 timer per dag. Men ble 100% sykemeldt igjen pga den 5. b arnesykdommen i barnehagen, og pga smittefaren ville ikke legen at jeg skulle jobbe mer. Men det er fullt mulig og få aktiv sykemelding...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 jeg går inn i min 2 mnd med aktiv sykemld,du får max 2 mnd med slik sykemld...arbeidsgiver må legge tilrette når du er i aktiv og lage en plan sammen med deg som NAV skal ha.jeg arbeider i turnus og går kun dagvakter og så lenge jeg klarer.målet er å komme min 50% tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå