Gå til innhold

Flere med vondt i magen pga bukselinningen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg klarer ikke ha buksene igjen når jeg sitter... er ikke mer enn 4+5 men har ikke sjans, det blir ubehagelig og nesten vondt!

Flere?

Syns det blir godt å få mage og få på seg mammabukser jeg!! Jeg har vanligvis ganske så flat mage, men nå er den så oppblåst og øm at det ser jo ut som jeg er 4 måneder på vei kanskje... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Gikk til innkjøp av mammabukser og mammastrømpebukser i uke 7 jeg! (Er 11+4 nå) Ikke så behagelig med strikken langt oppunder puppene, men fant ut at om jeg bretter den ned så ser det egentlig bare ut som en lang topp jeg har under. Og fy så deilig å slippe å ha vondt i magen pga trang bukselinning!

Et annet triks jeg leste her er gummistrikk i knappehullet. Da klarte jeg å bruke olabuksene mine i noen uker til :) Men da er man jo avhengig av en litt lang topp over da ;) Det er jeg forsåvidt uansett nå-takk og pris for gravidvennlig mote om dagen!!

Skrevet

Hehe, jeg sliter også med... Nå er jeg 8+1 i dag, å har allerede gått til innkjøp av to mamma joggebukser på h&m.... Jeg klarer ikke gå med jeans, det klemmer å strammer over alt... Så nå blir det joggebukser i 7mnd =) Hehe...

Skrevet

Jeg har en jobb med kleskode, så jeg slipper joggebukse!!! hehe

Men har bestilt mammaklær fra mammahuset.no de har fine klær ser det ut til!!

Strikken er allerede festet i knapphullet her ja:):):) Deilig å kunne slappe av i magen, puste ut!!

litt rart så tidlig, men men... må ta det som det kommer!

Må forresten kjøpe større bh`er snart også!! Blir jo kvalt av de snart!! hehe

huff huff, vi blir nok finere omm noen uker;)

Skrevet

HAr "vokst ut av" de fleste BHene mine jeg også ja, men nekter å kjøpe nye enda. Vokser vel bare ut av de etterhvert også... Men ikke mye pent når puppen blir klemt av kanten på BH-en :S

Vi har også sånn delvis kleskode, men har funnet ut at det er en god del av disse søte halvlange kjolene som er moderne nå som funker med mammatights under. Godt for magen å få slappet av litt ja :)

Men så fort jeg kommer hjem er det å hoppe i mammajoggebuksene fra H&M her i huset også! Lurer på hva jeg skulle gjort uten de ;)

Skrevet

Hvor langt var dere på vei når dere begynte å shoppe mammabukser da??

Føler det er litt tidlig jeg!! (+litt redd for å miste igjen)

Men jeg ser jo at jeg kommer til å trenge det plutselig!!

Skrevet

Jeg var veldig øm i uke 3 i uke 4 var jeg ikke igjen. Nå er jeg i uke 5 imorgen. Tror at jeg må på shopping over helga gitt. Har noen topper som kan skjule at buksa er under magen da. Så jeg er heldig sånn. Magen min står rett ut som om den aldri har hatt muskler i seg.. ;) har hatt to bittesmå mager ved de to jeg gikk ut tiden med så nå håper jeg på en stor slik at folk ser det før jeg er i mnd åtte. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...