Gå til innhold

Noen som har erfaring med at mannen steriliserer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har snakket litt om hvilke prevansjon som er beste løsning for oss fremover. Vi ønsker oss et barn til, men etter det er det stopp.

Et av alternativene er at han steriliserer seg. Men hvordan er det med "bivirkniger" med det?

Blir alt som normalt etterpå, eller kan han miste sex-lysten eller noe?

????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herren her i huset har sterilisert seg. Det er nå et og et halvt år siden. Alt er som normalt:) Det som er, er at det kan være litt ventetid for opr. Her ventet han i nesten 9 mndr. Og i løpet av den tiden ble jeg gravid, altså ikke planlagt. Vi hadde tre fra før, og sjokket om at nr 4 var på vei, var relativt stort. Men, men.....storfamilie ble vi. Da jeg var tre mndr på vei, ble herren sterilisert. Da minstejenta skulle komme til verden, kle det ks. Og da i samme slengen, steriliserte jeg meg også. Så nå er vi iallefall sikker på at det ikke blir flere.

Sterilisering for menn er forholdsvis enkel opr. Jeg satt å ventet på mannen min. Og fra ha gikk inn, til han kom ut, var det gått 1 time. Det gjøres to små snitt i pungen, i lokalbedøvelse.Selve opr tok ca 20 min. Han var på jobb dagen etter. Han sa at han hadde litt "stølhet" der nede.

Lykke til med valgene dere tar:)

Skrevet

Tusen takk for et supert og seriøst svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...