HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Junior klarer å spise brødbiter når jeg legger frem en og en, legger jeg frem 3-4 biter, skal de bare slås i hjel og mesteparten havner på gulvet. Tynn, tynne eplebiter kan han også spise en og en. Potetbiter og gulerotbiter får han også når vi spiser middag Når er det vanlig at de små begynner å spise selv med skje. Når er det realistisk å begunne å prøve på det.???? Tobias er snart 10 mnd.
"gullet" Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 bare la han få en skje d, så kan han få sitte å prøve samtidig som du gir han, men regn m masse søl da :-)
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hos oss har han fått prøve i en 2-3 mnd tenker jeg.. Ikke hver dag for det ble veldig mye søl. På lørdag ble han 10 mnd og klarte for førstegang å få noe på skjea og inn i munnen. Kjempe stolt var han!!! Jeg synesdu skal la han prøve. Gutten min koser seg veldig med å spise selv. Brød har han spist selv siden han var 7 mnd, men vi må også gi en og en. Hvis vi legger fram fler så skla alle inn imunnen på en gang, og da klarer han ikke tygge.
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Takk for svar.. Da får vi prøve og søle... Ja brød har Tobias spist i 2 mnd, Blir mindre og mindre gris...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå