Stolt mamma for første gang Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 dette innlegget husker jeg å ha sett maaaange ganger tidligere. Men finner dem ikke igjen, så har kommer et nok en gang:-) Hva gir dere til en 13 åring som sitter barnevakt? Timepris? Er det for tidlig å la en 13 åring sitte barnevakt (tassen sover stort sett rundt, må en gang innimellom inn å gi smokken- men er svært sjelden). Hadde vært så greit at nabojenta passet isteden for å bruke besteforeldre hele tiden, heller bruke dem til de litt lange vaktene- når en reiser bort å slikt...
MrsDior & baby-Dior Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 er det om kvelden du mener? jeg ville gidd rundt 300kr tror jeg... (heter det gidd... hm??)
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Vi har en jente som er 14 som sitter en kveld i uka hos oss, og hun får 100 kr. Moren hennes syntes det var altfor lite, men vi fant ut at vi ville gi det. Om vi skulle gitt (det heter gitt) 300 kr hadde vi ikke hatt råd, nei...
Fire småtroll Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Lillesøstera mi har sittet endel barnevakt hos en nabo hvor det av og til kræsjer så både mammaen og pappaen får kveldsvakt på samme dag.. Hun fikk 35kr timen. Men nå er dette et par år siden da, tror nok jeg ville foreslått 40-45 kr timer jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå