sunny81 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 jeg prøver og prøver,men jeg sprekker hele tiden,nå er sommeren snart her igjen og jeg vil være fornøyd med meg selv for en gangs skyld. hjelp:(
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Winsor Pilates! Et bra treningsprogram som faktisk fungerer.. Du kan trene i din egen stue eller melde deg inn på et treningsstudio. Pilates tar hånd om de fleste kvinners problemområder - mage, rumpe, lår spesielt - og strammer, forlenger og styrker musklaturen. Hvis du i tillegg fokuserer litt på kostholdet og drikker masse vann, kan jeg love deg at du raskt vil se forandring. Da jeg begynte med Pilates trente jeg hjemme 4-5 ganger i uka. Jeg vekslet på hvilken video jeg fulgte, men helt i starten fulgte jeg den letteste. Sett av en times tid til treningen og du er i god gang altså. Jeg kjente forskjell på formen/utholdenheten og styrken i musklene allerede etter ei uke. Etter tre uker så jeg faktisk forskjell og etter ei uke til så andre (utenforstående) forskjellen. Jeg skal ta opp igjen Pilates-treningen når nurket i magen har kommet ut. For eksempel trene Pilates mandag, onsdag og fredag, samt gå tur tirsdag, torsdag og lørdag. Det er i grunnen ikke noe i veien for å gå tur hver dag heller, for man blir ikke direkte sliten av Pilatestreningen - bare støl =P Jeg anbefaler ihvertfall Pilates!
Duracella Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jess, her er en idiotsikker plan..... : ) Glem alt om slanking, kalorier og dietter. Tenk gjennom kostholdet ditt, og finn ut hva du gjør galt (hopper over frokost, snop til kvelds osv) Bestem deg for enkelte ting du vet du kan kutte ut. Ikke kjøpe brus feks, og spis to medisterkaker om gangen hvis du vanligvis har spist tre. Lær deg å like frukt og grønt, både til måltider og mellom. Ikke ta alt på en gang!!!! Begynn med det "verste", og bli vant til det før du går videre. Ikke start opp ambisiøs trening hvis du ikke er vant til å trene fra før. ta en spasertur/sykkeltur av og til. gjør det du liker! Fysisk aktivitet skal være lystbetont og ikke pliktløp. Det gidder man ikke i lengden. ta trappa i stedet for heis osv... Målet er å skape små, livsvarige endringer som du kan trives med. Slankekurer har aldri gjort noen lykkelige........ Lykke til.
HegeKH Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 south beach dietten:-) den er helt utrolig bra! resultatene kommer raskt og det er jo ofte nok til ikke å sprekke pga man blir såpass gira over resultataene... du får kjøpt boka i de fleste bokhandler... koster ca 150kr... lykke til:-)
Line 76 Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg slanket meg 12 kg etter forrige graviditet. Jeg spiste 2-3 brødskiver grovt brød, vann og kaffe til frokost, det samme til lunsj +et glass søt drikke og en frukt. Jeg spiste hva jeg hadde lyst på til middag, men var alltid litt sulten når jeg var ferdig å spise. Drakk endel grønn te uten sukker. På kvelden gikk jeg en halv time tur eller annen trening. Holdt på i et halvt år.
mto2 Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Tja. Mitt tips er å ikkje kjøpe snop. Er det først kome i hus, så går det lett i munnen. Elles er det å vere medvite på kva du puttar i munnen, og å redusere inntaket. Velg middagar utan feite sausar eller feit pommes frites. Kjøp gjerne ei kaloribok slik at du har litt kontroll over inntaket. Og gå tur. Enkelt og forfriskane. Kjøp gjerne skritteller og konkurrer med deg sjølv eller set det som mål at du skal gå mist 10 000 skritt kvar dag.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Har veldig tro på den her planen, Selv skal jeg spise det jeg har lyst på av mat (iallefall nå mens jeg er gravid) men kutte ut søtsaker, kake ol. (som jeg før spiste hver eneste dag) Må legge til at jeg spiser relativt sunn mat da...
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Hvis du er typen som drikker mye melk/juice/brus, så erstatt alt dette med vann... enkelt , men effektivt tips, om man drikker mye drikke med kalorier da..
MurielAmanda Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Lek masse med ungen! Det håper jeg å få til når den tid kommer. Kan være litt av en sofagris, men har jo ikke lyst til at ungen min skal lide under det. Ut å lek!
*H* Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 tren styrke 2 dager i uka og utholdenhet 2 dager i uka + kutt godteri og brus med sukker (altså drikk cola zero om du må ha cola, da får du ikke i deg alle de unødvendige kaloriene). smør på litt mindre smør på brødskiva, tenk at du prøver å bare kutte bittelitt på alt, mens du spiser mer frukt og grønt. vips har du kutta 5-600 kalorier om dagen, trener jevnlig og vil gå ned. dog krever litt omlegging dette med kosthold, ta gjerne en prat med noen på et treningssenter som kan dette. hos oss i sats kan man få en "prøvetime" med veiledning, der du kan høre om å få en veileder som har peiling på kosthold også.
marinas skatt Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 www.ketolyse.no. -Kan virkelig anbefales. Jeg gikk ned ca 15 kg på denne kuren før jeg ble gravid og min mann har gått ned ca 35 kg på omtrent 6 mndr.
bambi&bamse Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Jeg vil anbefale deg og kjøpe en bok som heter "endelig slank" av Anne M. Lystad. Dette er en kjempe flott bok som tar for seg lav karbo diett. Den har vert en sukse for både meg og mange som jeg kjenner! http://www.tanum.no/vtx.aspx?n=|156||9788205370340 mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå