Lykken_er_tre Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hva tenker dere om disse navnene? Vi vet ikke om det blir jente eller gutt så nå prøver jeg å korte ned listen litt... Jente: Lilly Alva Ebba Sanne Isabelle Mathea Marielle Emmelin Eline Gutt: Casper Adrian Jonathan Sebastian Theodor Johannes Hva tror der?
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg setter en parantes rundt de jeg ikke synes så mye om: Jente: Lilly Alva (Ebba) Sanne (Isabelle) - blir litt for "klissete" for meg Mathea (Marielle) - samme kategori som Isabelle Emmelin Eline Gutt: Casper (Adrian) Jonathan Sebastian Theodor Johannes
nathen Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 adrian og sanne er nydelige navn min skal hete william
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 mathea var nydelig =) også liker jeg Jonathan.. Jenta mi skal hete Tomine
Måånestråle Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Av jentenavnene likte jeg Eline og Sanne best, av guttenavnene likte jeg Casper best, men ville selv skrevet det med K, Kasper. Lykke til med navnevalget, det er jammen ikke lett!!!
Tante Bassa Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Av de navnene du har på lista di, likte jeg best Lilly og Theodor :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 vår sønn skal hete Kasper så syns det er finest av guttenavnene.. Jentnavnene vet jeg ikke..
Ned 20,4kg.. Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Syntes at Lilly var fint jentenavn. Og Sebastian dersom gutt..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Sebastian er det fineste guttenavnet!! Liker egentlig alle guttenavnene på listen, men dette er kanskje rekkefølgen: 1.Sebastian 2.Jonathan 3.Adrian 4.Casper 5.Theodor 6.Johannes Av jentenavnene liker jeg Lilly, Mathea og Eline best. Isabelle, Marielle og Emmeline er ikke helt i min smak. Resten er helt ok
tryde Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 jente 1. Lilly 2. Alva 3.Eline gutt 1. Adrian 2. Johannes dette er mine favoritter
Lykken_er_tre Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. mars 2008 Er litt mer for de korte jentenavnene jeg også..men seff liker min mann de litt mer "klissete" jente navnene:) Ikke lett!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Mathea og Johannes. Gammeldagse navn og det liker jeg.
ma-85 Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 Lilly, Eline og Johannes var de eneste jeg synes var OK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå