Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hei,

 

Lurte på om noen herinne hadde lyst å treffes en dag? kjenner ingen med små barn her i Oslo nemlig. Jeg har selv en jente på 5 uker jeg og er selv 28 år. Syns det hadde vært koselig å møtes for en trilletur eller noe.

 

Håper noen svarer...:-)

 

Hilsen Sasser og baby

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Jeg er fra Oslo. Er 29 (blir snart 30)

 

Hvor i Oslo bor du?

Skrevet

Jeg bor på Torshov. Hvor bor du?

Skrevet

Hei,

Vi blir gjerne med ut en tur :) Blir mye alenesitting på oss også.

Jeg har en gutt på 3 år og en på 2,5 mnd, jeg er 33. Vi bor ved St.Hanshaugen :)

Skrevet

Jeg bor på Lambertseter. Har en gutt på 11 uker og jeg er 34 år. Jeg har blitt kjent med noen i barselgruppa mi, men alltid koselig å bli kjent med nye folk :)

 

Skrevet

Jeg slenger meg med. Har også lyst til å bli kjent med flere. Har en gutt på 6 måneder, vi bor på Bryn. Er 36 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...