sasser Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hei, Lurte på om noen herinne hadde lyst å treffes en dag? kjenner ingen med små barn her i Oslo nemlig. Jeg har selv en jente på 5 uker jeg og er selv 28 år. Syns det hadde vært koselig å møtes for en trilletur eller noe. Håper noen svarer...:-) Hilsen Sasser og baby
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hei Jeg er fra Oslo. Er 29 (blir snart 30) Hvor i Oslo bor du?
Amy - I love whales Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hei, Vi blir gjerne med ut en tur Blir mye alenesitting på oss også. Jeg har en gutt på 3 år og en på 2,5 mnd, jeg er 33. Vi bor ved St.Hanshaugen
pelleguri:) Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg bor på Lambertseter. Har en gutt på 11 uker og jeg er 34 år. Jeg har blitt kjent med noen i barselgruppa mi, men alltid koselig å bli kjent med nye folk
izabell Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg slenger meg med. Har også lyst til å bli kjent med flere. Har en gutt på 6 måneder, vi bor på Bryn. Er 36 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå