Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Får det over meg rett som det er den gleden å få barn. Har en på snart 8 og en på 16 mnd. Hadde jeg kunne valgt hadde det ikke vært så stort mellomrom mellom dem, men tiden gikk og ble ikke gravid. Det var en enormt tung tid. Var masse trist og deprimert og det å se gravid var ikke kjekt og når andre venninner fikk barn. Årene gikk. Og plutselig var jeg gravid. Husker den dagen som den lykkligste dagen. ;o) Og nå har jeg en liten på 16 mnd som går og tusler og leker her. Måtte bare dele dette med dere. Er verdens gladeste mamma. Nå skal vi ut og nyte solen snart. Kos dere!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jammen JEG er jo verdens gladeste mamma!! Hehe:) Kooooos dere ute i solen:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Kjekt å høre. Kos med disse sm. Kos deg masse i solen. ;o)
Yo&La+spire Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Det er nok EG som er verdens gladeste mamma;) og nå når våren og sommeren kommer er eg om mulig en enda gladere mamma! Nå når snuppa er 1 år og kan gå er det jo enda morsomere å vere ute om ï fint vær....endelig en som alltid har tid til å leke med meg, hehe;)
Mamman til M&E Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Nei, det er jeg som erverdens gladeste mamma :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Helt utrolig. Her skriver en person et seriøst innlegg og folk klare å få det jeg er verdens gladeste mamma, nei det er jeg. Latterlig spørr du meg. Synes det var et fint innlegg og veldig kjekt å høre at du ble gravid etter lang vente tid. Kjekt å høre historien din. ;o)
Mamman til M&E Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Tror du misforstår litt anonym. Det er et koselig innlegg og vi andre følger på og sier at vi også er glade mammaer. Skjønner ikke at det var galt og håper ikke HI tolker det slik som du. Jeg ventet også lenge på godgutten og føler meg rett og slett sprekkferdig av glede over å ha han :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Ja, det var ment som et koselig innlegg om hvor glad jeg er for barna mine og klart andre er det samme. ;o) Vi er heldige. HI her. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå