Gå til innhold

Noen som har litt greie på parabol her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Canal Digital.Norgespakken.

Jeg skjønner ikke,kanalene kommer ikke opp,bare gratiskanalene.Kontreller kortet står d bare.Tv 2 står d kodet kanal på,likens Tv3.Men på Tv3 stod d kodet kanal før og,bare at da kom d bilde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du oppdatert tuneren? noen ganger må en gjøre det.

eller om du slår av en liten stund( all strømmen) å setter det på igjen, så søker den kanalene av seg selv.

gå inn på www.canaldigital.no og se hvordan du skal stille på din tuner.

Skrevet

Ring 06090, Canal Digital.

Skrevet

Slått av strømmen har jeg gjort flere ganger nå,+ tatt ut kortet.Men funket ikke.

Nå tok jeg å oppgraderte tuneren,enda d ikke er så lenge siden jeg gjorde d.og så søkte jeg opp kanalene på nytt.Men har ikke kommet noe bilde enda.På Nrk ihvertfall står d plutselig bare kodet kanal! Hva i huleste kan d bety???

Skrevet

Ring Canal Digital og få de til å forsterke signalene til kortet ditt!

Samme skjedde her, og da ringte jeg de. De fiksa det mens vi snakket i telefonen. Var gjort på 1 minutt.

Skrevet

ok! Ja,da får jeg ringe de! Håper jeg får svar med en gang da..Må som regel vente så lenge på svar der..:P

Skrevet

Da har jeg ringt! Han spør om kortet stod rette veien.Ha ha..og d gjorde d ikke! og jeg har ikke rørt kortet. D er sikkert datteren min på 2 år og 4 mnd som har snudd kortet,og jeg har ikke merket noe..:P

Og lukket igjen luka..! Ja,ja,supert at d funker nå da!

Skrevet

hehe...tipper at du sjekker det til neste gang det er noe galt...

men er nok ikke første gangen han har vært ute for det, siden han spurte.....hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...