Gå til innhold

GENI!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altsaa spillet "Geni".

Spörsmaalet var; "OMTRENT hvor mange kilo ...."

En person svarte 400. Det riktige var 378.

Er 400 omtrent 378, altsaa nok til aa faa poeng, eller ikke?

Det var forresten et spörsmaal som ingen gaar rundt og veit fasiten paa, det var om söppel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ved å operere med en slingringsmonn på +/- 25 kg, vil vedkommende kunne få poeng. Problemet er vel bare at en slik slingringsmonn (eller mindre, eller større) uansett bør være fastsatt på forhånd. (Hilsen nerd.)

Dere får slå hverandre i hodet til dere blir enige om det, det er mitt beste tips.

Men nå skal jeg på tur, så takk for alt!

Skrevet

Nå vet ikke jeg , men hos oss pleier vi å gi litt marginer på slike type spørsmål. Så om man bommet på 22 kg, så syntes jeg man skulle fått for den :P

Skrevet

Det stod jo "omtrent hvor mange kilo", ikke bare "hvor mange kilo".

God tur Muggs.

Skrevet

hvor mange prosent forskjell var det?

Kunne jeg tatt samme slingringsmonnet i å skryte på meg en lotto gevinst? Som i å si at jeg vant 25% mer enn tilfelle var UTEN å får lignigns- og skatteetaten på nakken, tro?

Skrevet

*hysj*

Skrevet

Kan du komme med et fasitsvar til meg nå, B & K, så er du faktisk et geni. Vi ønsker å låne 11 mill i banken- hvordan få til det?

Skrevet

Du drar til Folkeregistret og bytter navn, ditt nye navn er selvfölgelig det samme som en eller annen riking, etter dette drar du til banken og sier hvem du er, og de kan sjekke paa dataen at du eier store hus og tomter som er verdt flere millioner, tilogmed kanskje en eselfarm verdt ti tusenvis av kroner, og da er det intet problem for dem aa laane deg det du vil, de har jo garanti i formuen din.

Skrevet

Det var lurt...

"hei, jeg heter Mille- Marie.... Kan jeg låne 11 mill til drosje hjem?"

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Er jeg da et geni, selv om jeg ikke visste akkurat hvor mange kilo söppel en gjennomsnitts nordmann kasta i totusen og fuckings to?

Skrevet

jepps- et spesiellt genialt geni, faktisk!

(og jeg må være et geni også- husket ikke ordrett hva du sa jeg skulle eller hvor jeg skulle ringe.Men jeg rundet litt ned og litt av, og kan feire nok et 6sifret lån- ikke hos Folkregisteret, men......var det banken??)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...