alvis Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har inntrykk av at det er mødrer som er litt sånn hønete og hønemammer mens pappaer sier "det går fint" uansett hva ser skjer med barnen. Her i huset er det ikke sånn. Jeg vil jo kalle meg selv litt hønemor. Jeg er sykepleier å tenker alltid på det verste hvis barnen er syke men jeg klarer liksom å roe meg med at alle ikke blir så syke som de jeg ser på sykehuset. Mannnen min er helt hoppløs. Han sitter å bekymrer seg for at guttene våre skal bli mobbeoffer, at vi ikka skal kunne tilby dem ferier og hytteturer hver påske sånn som alle andre og at de skal gå igjennom skuffelser i livet som blir tøfft for dem. Jeg har sagt at han må slutte med dette. Jeg tenker jo også på det men sitter ikke å bekymrer meg kveld etter kveld for hva som kanskje skjer.De har liv det skal leve og vi er gode foreldrer. Guttene våre er 2,5 år og 6 mnd!!! Idag skiftet mannen min på eldste gutten og han hadde helt tørr bleie. Mannen spurte om han ville tisse på do og han satt en stund men det kom ingenting. Nå ringte han nettopp fra jobben og sa at han måtte ringe til barnehagen sånn at de kan følge dette opp fordi det var ikke bra. Han er sikkert syk og bla, bla. Jeg prøvde roe ham å sa at han tisset jo rett for vi la ham igår og han var ute 3 timer rett for leggetid og drakk ikke noe særlig. Det er jo ikke bra med helt tørr bleie men han er nok ikke syk. Men vi skal selvfølgelig følge med. Andre som er sammen med høne pappaer?