Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 I går når jeg kom inn på soverommet for å legge meg, kjente jeg en deilig (not) stank som kom imot meg. Da hadde lillegutt bæsja på seg, men sov så søtt med "presangen" i bleia. Pappaen løftet han ut på badet, og tok av pysj og bleie, vasket han, på med ny bleie og pysjen og inn i seng igjen. Og gutten løfta ikke på et øyebryn en gang. Sov så søtt videre med rein bleie :-) Det der har han etter faren .....Å sove tungt altså, ikke å bæsje på seg om natta, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå