Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går når jeg kom inn på soverommet for å legge meg, kjente jeg en deilig (not) stank som kom imot meg. Da hadde lillegutt bæsja på seg, men sov så søtt med "presangen" i bleia. Pappaen løftet han ut på badet, og tok av pysj og bleie, vasket han, på med ny bleie og pysjen og inn i seng igjen. Og gutten løfta ikke på et øyebryn en gang. Sov så søtt videre med rein bleie :-)

 

Det der har han etter faren

 

.....Å sove tungt altså, ikke å bæsje på seg om natta, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...