lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Lillemor har slutta med flaska i påska, gikke egentlig helt av seg selv, vi kjørte på påsketur (7 timers kjøring) og hun hadde flaska med i bilen. Bærte henne inn på natta når vi kom fram(kjørte på kvelden/natta så ungene sov mesteparten av veien) og glemte flaska i bilen. Om morran spurte hun ikke etter den, men ba om å få vann. Hun spurte ikke etter den i det hele tatt mens vi var borte. Vi ble enige om å ikke hente den heller dersom hun ikke spurte etter den. Kom hjem i natt, og det første hun gjorde i morges var jo å spørre etter den, tenkte først å gi etter, men bestemte meg for at hun heller skulle få melk i kopp. Hun ble kjempesur på meg først, og koppen med melk havna på gulvet. Tørket bare opp og ga beskjed at da fikk hun bare være uten. Det gikk 2 min, så spurte hun etter litt melk i koppen. Hehe.. 1-0 til mamma... spørs hvordan det går når pappa blir alene hjemme, eller han står først opp. Han er den som gir opp etter første forsøk, og det vet lillemor å utnytte til sin fordel. Hun er 2 år og 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå