dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 bare så dere vet det.... så nå lager jeg meg en kopp te :-)
Sara Rompompei Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Høres bra ut ) For nå har jeg laget meg en kopp kaffelatte og tatt med en bit sjokkis.... Hmmm... Lat som om dere ikke leste det siste hihi Men påskegodisen MÅ jo spises opp ;o) Ellers kan den vel begynne å mugge.... Og DET vil vi jo ikke ha noe av!
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 jeg spiser stratos så den ikke skal mugne, for muggen sjokolade blir man jo ikke glad av :-)
Sara Rompompei Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Forøvrig så sovnet junior nå han også.. Ilende sinna fordi Kose-Knut hadde hoppet ut av vogna.... Rare greier det det ;o) Men nå sovnet han i allefall ) Deeeeeeeiiiiiiilig Kanskje vi skal ha en konkurranse på hvem av dem som sover lengst? hihi
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 klar ferdig gå!!! Jeg håper min unge vinner :-)))
Sara Rompompei Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Ja, i dag gjør i grunn jeg det også ) For i dag fortjener du virkelig en unge som sover leeeeeeeeeeeenge. Man blir jo helt tussete i hodet av for lite søvn. I hvertfall når man ikke er vant til våkenetter lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå