Gå til innhold

Visa kortet mitt takket for seg i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen i går var ikke helt min dag tror jeg.

Vondt som rakkern i beina pga. bettelse i hælene som tok seg opp igjen.

Ut på formiddagen stabba jeg meg ned i butikken nede i gata her. Var et helvette og gå pga. dårlig brøyting, glatt og disse hælene mine da. Når jeg kommer i kassa så oppdager jeg at jeg ikke har med lommeboka, den lå i den andre jakka. Ja,ja.. da fikk jeg handle når jeg skulle hente minsten i bhg. som ligger rett ved tenkte jeg.

Når jeg kommer i butikken før jeg henter minsten så virker ikke visakortet mitt. Så da ble det ikke noe mat denne gangen heller.

Når mannen kommer hjem så drar vi for å sjekke om kortet mitt virket i minibank, det gjorde det ikke.

Når jeg da ringte banken for å få ordnet med nytt kort, så spør dama der meg om jeg har lommebok med magnetlås på for dem har ofte vært ute for at disse magnetene avmagnetiserer kort... Jada, selvsagt har jeg magnetlås. SÅ nå er jeg kortløs og har penga mine i en pose i lomma når jeg skal ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, får håpe denne dagen blir bedre.

Kjedelig når kortet ikke virker. For mange år siden, skulle jeg reise på tur til kjæresten min (nå min mann), og skulle ta ut penger på bussterminalen før bussen gikk. Og der slukte minibanken kortet mitt! Og ikke var det bank der, bare minibank så jeg fikk ikke kortet igjen. Hadde heldigvis penger nok til bussen, men kjedelig å stå uten penger.

Hva gjør de med disse hælene dine da? Får du betennelsesdempende eller? Høres jo ikke godt ut...

Skrevet

eneste "bøllet" med at jeg ikke har visa kort nå er at mannen min må ta ut penger til meg og jeg overføre til han. Han er jo bare sååå fornøyd, for nå har han full kontroll med pengebruken min... *hmph*

Hælene ja. Dem er et helsikkes kapittel for seg. Tidligere når jeg har vært hos legen så har jeg fått beskjed om at ingenting hjelper, må bare ta tiden det tar.

Før påske var jeg så desperat at når svigerinnen min kom med Brexidol til meg så begynte jeg på dem. Merket endring allerede 6-7 timer etter at jeg tok første pilla. Men så fikk jeg utslett over det meste av kroppen som klødde noe så jævlig. Så da slutta jeg på dem. Snakket med legen på tl. i går og sa jeg hadde fått disse pillene av noen. Da skrev hun ut resept på dem og hun mente også at utslettet ikke kom av disse. Så nå tygger jeg piller igjen da. Håper det blir bedre snart for jeg tørner tulling snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...