Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg ikke er sliten og trøtt nok fra før pga graviditeten, så er jeg oppe mange ganger om natta for å tisse. I natt ble det 12 ganger, og jeg er helt ødelagt. Husker at jeg var slik i forrige svangerskap også, men hadde nok fortrengt det ;)

Våkner av at jeg må skikkelig på do, og at blæra klemmer... Og når jeg kommer meg på do må jeg tisse skikkelig også....

Fler som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Jeg har det likedan :-( er svært irriterende og ødelegger nattesøvnen fullstendig :-/ Det som er helt sykt er at jeg som du tisser masse hver gang! hvor i alle verden henter kroppen all denne væsken fra?! Jeg kan drikke en liten slurk vann på kvelden og måtte tisse 1 liter (føles det som) en liten stund senere :-P

Skrevet

Har det ikke helt på samme måte, men jeg våkner i 4-5 tiden pga tissespreng i blæra, å da får jeg ikke sove igjen iallefall!!!

Haaaaaaat!!! idag er jeg jo helt skutt!!!

men det er verdt det da!!!

Skrevet

ja, hvor kommer det fra, hehe....

Uansett hvor mye eller lite jeg drikker, så må jeg konstant på do. Er ofte på do på dagtid også, men da er jeg våken så det gjør lite. Men om natta..... Pleier, når jeg ikke er gravid, å være oppe en gang om natta for å tisse. Den har jeg hatt i alle år desverre, men den er grei for den inngår i normalen. Men når det bikker over 10 doturer, og det kommer jo seriøst MYE hver gang..... Det er jo ikke tull engang, hehe...

Sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...