Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Har sett litt på denne vognen og har så lyst på den i creme-skinn. Jeg lurer litt på hvordan man vedlikeholder skinnet? Blir det fort flekker som er vanskelige å få av? Hvis du har denne vognen selv, kanskje du vil skrive litt om hva du synes om vognen? Hva er bra / mindre bra??
Mamma til snart 4 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 hei denne vognen er nesten lik edgen, kun annet mønster og monialen har ikke den ekstra skyggen, min venninne kjøpte denne vognen, er lette å holde rene, men dom alt annet, skulle du få en skikkelig flekk på det lyse trekket så viser det mye mer enn med en mørk vogn. men vognen er kjempe bra synes jeg, det som er kjekt med disse vognene er jo at du har en hel bag del, i stede for å ta baggdelen inni sportsdelen som ikke ser så pent ut, den har store mål, men få du stor unge så ser jeg selv at en må bytte raskere til sportsdelen, selv har jeg edgen og er kjempe fornøyd, jeg har svart vogn og den ser ikke brukt ut i det hele tatt, god å kjøre, har ikke en eneste negativ ting å si;)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå