Krusemynthe Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Vi har visst en stund at vi venter en gutt - og dermed har navnesøket blitt mer og mer aktuelt. Som en demokratisk ordning fant vi ut at vi skulle skrive opp 15 navn hver, og etterpå kunne vi stryke maksimum 10 navn hver fra den felles lista.Da skulle vi sitte igjen med maks 10 navn, forhåpentlig noen ferre hvis vi fant noen av de samme navnene. Forrige kvelden skulle vi lese opp for hverandre våre 15 forslag. Yeeezuz! Jeg lo så jeg holdt på å trille ut av sofaen. Snakk om å være på hver sin planet! Ikke bare hadde vi klart å finne bare ulike navn - men! navnenes art var jo av helt ulik karakter. Det var faktisk så "ille" at jeg trodde gubben tulla med meg! Men nei. Så når riksmeglingsmannen blir ledig utover sommer'n en gang kan det hende han får seg sommerjobb i heimen her!
Bare™ Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Kjenner til den, ja... Vi endte opp med alle de aktuelle (og også foreslåtte) navnene på gule post it lapper på speilveggen på soverommet. Stor skrift i blokkbokstaver med svart sprittusj så vi så det fra senga. Etterhvert som navnene kom dårlig ut, tok vi ned lappene og kastet de. Det vi stod igjen med, ble barnet døpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå