Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hvor ofte er det vanlig å bæsje? Unormalt at det går 1-2 dager?
Fødeklar_ja! Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Når babyer bare får morsmelk e alt vanlig.. De kan bæsje 7 gang om dagen og det kan gå 7 daga uten bæsjing uten at det e nåkka galt
trultemor Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 De første ukene kan det bety lite mat hvis barnet ikke har daglig avf. Følg derfor med på om barnet har minst 5-6 våte bleier i døgnet, hvis d har d så får det oftest nok mat.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå