Gå til innhold

denne dagen begynte JÆVLIG dårlig!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg våknet av en sinnsykt drittlukt, kunne ikke finne ut hvor den kom fra.....dvs helt til jeg skulle ut av sengen, jeg løftet på dynen og der har faen meg katten satt seg ned på meg mens jeg sov og LAGT FRA SEG EN JÆVLIG DYNGE!!! og jeg har selvfølgelig sovet veldig tungt i natt og rullet rundt i det.

og noe morgenmenneske har jeg aldri vært så jeg gikk ut på badet hvor katten lå, løftet han etter nakkeskinnet og TRØKTE TRYNET HANS NED I SIN EGEN DRITT! tror aldri jeg har vært så forbanna!!!! vinduet har vært åpent i hele natt så han har kunnet kommet seg ut på do, men neida! LATE KATTEKREK!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ler meg ihjel:-0!!!

Fy F..., er det mulig? De kattene, de kattene:-0

Hilsen katteeier til to og

Skrevet

Æææææææææsj *brekke seg*

Skrevet

hehehe dyreplager faktisk... gå og legg deg...

Skrevet

Nok en grunn til at jeg ikke har katt....

Skrevet

Syns ikke det var så morsomt som dere som har svart her skal ha det til...

Hun trykte faktisk BÆSJEN til katten i ansiktet! Hva er det for noe å le av???

Skrevet

hahaha =)

huff....kan ikke vert noe særlig å våkne opp til det der nei...

Skrevet

nei man skal faktisk ikke gjøre det...selv om noen påstår det..

Skrevet

ja det kan du si hehe, problemet er at de er barna til gamlekatten min, jeg tok i mot de ved fødsel og fikk ikke gitt vekk to av de siden de er ordinære svarte og hvite katter (folk vil jo bare ha sånne spesielle katter) så jeg tok de til meg,de er jo barna mine. Han har gjort det før også men i dag rant begeret over for meg! Sambo derimot holdt på å le seg ihjel... dust.....

Skrevet

Slapp av, sånn man gjør når man våkner opp i dritt. Såpass tåler katten, dessuten er det jo ikke noe skjer hver dag (håper jeg for H.I.s skyld;-)

Skrevet

ta katten ut før du legger deg da! Stakkar katt, du trenger vel ikke mishandle den for det??

Skrevet

nei jeg vet at man ikke skal gjøre det egentlig... men i morges ble jeg faktisk så forbanna at det bare skjedde... den katten lærer aldri og jeg må prøve alle midler for å få en slutt på det tullet hans.. jeg trykte jo egentlig ikke trynnet hans NED i selve dritten, jeg trykte trynet hans rett foran det og kjeftet.. han vet så utrolig godt at det der er tull, ser på ham med en gang han har gjort fra seg inne!!

Skrevet

Hvis det var du, OsloMor, som hadde blitt dynka i dritt, selv om det ikke skjer hver dag... Så "tåler vel du også såpass??"

Hva er dette for noen absurde mennesker som syns dette innlegget var morsomt??

Skrevet

mishandle katten faktisk.. jaja det er jo en måte å si det på, jeg har aldri gjort fysisk skade på kattene mine, de har verdens beste hjem :) så den er jo grei!

Skrevet

Hun trykte sikkert ikke hodet NED i dritten, men tok hodet bort til bæsjen.

Er en sann dyrevenn, men nå overdramatiserer dere, dette er IKKE mishandling.

Som aktivt medlem av Oslo og Akershus dyrebeskyttelse, kan jeg gi deg andre eksempler på hva mishandling er.

Tror neppe at H.i., som lar katten sove i sengen, er noen mishandler.

Skrevet

Det er vel ikke mishandling å holde han ned foran dritten hans og kjefte?

Da mishandler jeg minsten her i såfall, for når han har vært i blomsterpotten og dratt ut jord drar jeg ham med bort til den og peker og kjefter

Skrevet

Du skrev da virkelig "trøkte trynet hans ned i sin egen drit". (med store bokstaver, vel å merke)

Veldig vanskelig å bortforklare den der gitt...

Skrevet

uff tommage!!!! du er stygg du! :P

Skrevet

noenganger gjør man ting man ikke er stolte av etterpå når sinnet har lagt seg....har klikka noen ganger på katta her jeg også..

Skrevet

ja de finner på mye sprell, men noen kattemishandler har jeg aldri vært :) men det er viktig å sette grenser. nå formulerte jeg kanskje hovedinnlegget litt ekstremt, men gidder ikke krangle på det. katten har det helt topp og ligger her og koser med matmor. tror nok at dottcom er LITT ute etter bråk i dag. hehe

Skrevet

skjønner hva du mener =)

jeg tror ikkedu er noen mishandler vertfall..=)

hee

Skrevet

hehe nei langt ifra :) hvis det er noen som lurer kan de ringe veterinærkontoret og høre :) de sier selv at kattene mine er store gode katter og veldig kosete. og det tyder på at de har et godt hjem :) så lar nok ikke en frustrert frue gå så langt innpå meg hehehe

Skrevet

Hvis dere mener det er dyremishandling hvorfor anmelder dere ikke henne og setter henne bak lås og slå! Dere må gjøre noe med det, er like ille og bare "stå og se på"!

Nei HI jeg mener ikke du er dyremishandler. En enkelt episode som det, kan man ikke dømme deg for. Hadde jeg våknet med bæsj i senga hadde jeg helt sikkert reagert likedan! Katter får ikke varige men av en sånn episode. Og de er ikke porselensdukker som blir ødelagt av en enkel episode!

Skrevet

ja kan dere ikke anmelde meg :) hehehe... det hadde vært utrolig morsomt!!

hehe jeg kjefter ytterst skjeldent på kattene mine, de er snille dyr, men den dritingen har pågått en stund. og det er ikke snakk om å bare drite inne, det skjer alltid på sånne idiotiske plasser som oppå meg eller sambo! men er bare hannkatten som holder på sånn, hokatten min går faktisk på toalettet :) har hørt med dyrlegen om hvorfor han holder på sånn om det kan være et slagst markeringsbehov, men de mener at når det begynte så sent så er det ikke det.og de rådet meg til å se det an en liten stund til og hvis ikke det roer seg med det er det beste for vår helse sin skyld å avlive han.. men det klarer jeg ikke.han er jo en skikkelig mammagutt! så jeg vet ikke hva som er styggest jeg, avlive katten eller ta han når han driter inne når han har tilgang til å komme seg ut en meter bortenfor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...