Gå til innhold

Jobbintervju - teit spm ang. referanser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare gir man dem muntlig eller skriver man dem ned på et ark? Det er sikkert det dummeste spørsmålet ever, men jeg begynte å fundere på det nå... hehe, alt man skal bekymre seg over før et intervju!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for det første må du avtale med de du oppgir som referanse.

jeg har mine skrevet ned på cv`n min jeg....

har vært med på mange intervjuer som tillitsvalgt, og må si jeg synes det er litt lettvindt og lite gjennomtenkt om man må bla opp telefonnummeret dems på mobilen for at de som intervjuer deg skal kunne skrive det ned...

Skrevet

Har avtalt, så den er grei... Men da bare skriver jeg det på et ark da? Navn, stilling og kontaktinfo?

Skrevet

Mine står i CV'en , men hadde jeg kommet på et intervju og måtte oppgi der, hadde jeg nok skrevet dem ned, evt bør du definitivt memorisere tlf til referansepersonene dine slik at du ikke må lete dem opp...

Skrevet

Du skrievr det nederst på søknaden eller CV en din. Husker ikke helt hva jeg selv har gjort. Men det skal ikke stå på et eget ark iallefall...

Skrevet

Har de spurt etter referanser? I såfall ville jeg skrevet dem ned på et ark. Hvis de ikke har spurt, så sier du på intervjuet at du kan ettersende referanser.

Skrevet

De har ikke spurt, men tenkte det var greit å være på den sikre siden... De har CVen min allerede da, så kan ikke skrive dem der....

Skrevet

Referanser skal ikke stå på CV'en din. Referanser oppgir du kun hvis de spør og da kan du godt skrive det på et eget ark på forhånd som de får hvis de spør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...