♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Kom hjem fra Danmark lørdag kveld. Tror dere at alle trekk er trukket fra kontoen nå? Var en tur innom Tyskland også. Har ikke helt oversikt over hvor mye vi har brukt. Sambo har kortet med seg på jobb, så jeg får ikke sjekket nettbanken heller...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg tror det ikke. Når man bruker kortet i helgen i utlandet kan det gå opptil en god uke før det blir trukket. Jeg brukte mitt kort i Spania og da trakk dem ikke før etter 3uker!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 oi.. det er ikke jeg sikker på... aner ikke hvor lang tid det tar jeg... men kan vel gå opp til en uke tror jeg... uansett om det er innenlands eller utenlands..
~sjiraff~ Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Ved bruk av VISA kan det ta tid før det blir trukket. Normalt sett trekkes det med en gang, men jeg har opplevd at kinobilletter har blitt trukket flere mnd etter kjøp..
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 kan ta en stund før alt blir registrert ja.. alt fra noen dager til noen uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå