Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 er liksom så spent.. men det er vel bare en vanlig kontroll, og ha det godt og lykke til med ventingen?! Gjør hun noe spesielt idag siden jeg er i uke 38?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 tror ikke hun gjør no spesielt hva skulle det vært? er jo bare å vente på babyen nå.. hun får vel ikke gjort no med det fra eller til..hvis det er no spesielt du tenker på så kan du jo spørre henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå