Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på tv i går at en gutt på 3,5år satte en fluortabelett i halsen og sluttet å puste.

Ble litt skremt jeg for en fluortab. er jo så liten? Hender dette "ofte"?

Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

småen her har satt den i halsen en gang, men klarte å hoste den opp selv, HELDIGVIS... Fikk en skikkelig ekkel følelse når jeg så det på sykehuset igår.. :(

Nå er vi veldig nøye på at han skal sitte i ro med oss på sofaen og spise den opp før han legger seg. Han blir 2 år om en mnd...

Skrevet

Skulle kommet i stikkpille, hehe...

Skrevet

Jeg visste faktisk ikke at dette kunne skje jeg. Den er jo så liten. Min gutt legger seg jo med pillen i munnen. Det blir det jammen slutt på nå ja.

Trodde "ting"måtte være større for å sette seg fast i svelget.

Skrevet

Tydeligvis ikke.. Jeg trodde det samme som deg, så han tassa rundt her og fikk leke litt til før han la seg. Men etter han satt den i halsen ble det brått slutt for å si det sånn... Nå sitter han på sofaen og koser med oss før han går i seng... Og hele tabeletten skal være spist før han går i seng.. Ikke snakk om annet....

Skrevet

Det harjeg aldri opplevd. 5 årungen svelgte en med uhell en gang, men den satt ikke fast, han bare hostet litt og det le litt ekkelt for ham før den skled helt ned. Er generelt lite bekymret for sånn så her får mini på 9 mnd fluortablett også og har fått det siden han var 7 mnd.

Skrevet

aldri opplevd det jeg...

og ikke kjenner jeg noen som har opplevd det...

 

 

Skrevet

Vær glad for det ja... Det er en helt forferdelig følelse, både for småen og foreldre... :(

Skrevet

At man ikke har opplevd det betyr ikke at det ikke skjer. Jeg kjenner ingen som har dødt av kreft, eller blitt overfallt på åpen gate. Men det skjer.

Skrevet

Har aldri opplevd det og ble litt skremt av "sykehuset" i går. Har ikke tenkt tanken i og med at tabletten er så liten. Men skal være mer påpasselig med at tabletten er ferdig tygd/sugd før snuppa må i seng.

Skrevet

hahahahfluor i stikkpille form...*ler* ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...