Gå til innhold

Hvordan løser jeg dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på jobbintervju i morgen, ble oppringt nå nettopp. :D

Men problemet er at alt av papirer (vitnemål og attester) ligger på hjemplassen min i en safe... Å det er 160 mil herfra så de får jeg ikke hit til i morgen. Blir det skikkelig teit å stille opp på intervju uten papirer? Kan evt gi henne nr til min gamle arbeidsgiver så hun kan være referanse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

faxe det.. fra f.eks postkontor til det postkontoret der du er.

var mange som gjorde det når jeg jobbe på posten=)

Skrevet

jeg har vært med på mange intervjuer som tillitsvalgt... og vært på noen som jobbsøker selv...

min erfaring er at de alltid ringer referanser i tillegg til å se på papirene...

ville ringt de og fortalt om situasjonen med en gang jeg, så de er forberedt.

kanskje noen kan finne dem frem for deg og få faxet de nedover på noe vis? i hvertfall i løpet av et par dager eller noe??

Skrevet

Kan ingen åpne safen og sende dem pr. fax for deg da?

Tror ikke de forventer at du skal kunne ha alle papirer klar om de ringer dagen før......

Skrevet

du kan jo si de kan ettersendes om hun vil se dem. (om noen kan sende de til deg)

ellers gir du nr på referanser (si fra til arb giver først kanskje?)

Skrevet

Hvordan hadde du i utgangspunktet tenkt å få tak i papirene?

Skrevet

Mamma skal hente de ut, men jeg måtte sende en fullmakt for dem ligger i en bank.

Skrevet

Da kan du bare si det som det er, og si du kan vise de fram dersom det er ønskelig.

Skrevet

Det er faktisk helt vanlig å ikke ha med seg attester og vitnemål til intervju. Regner med at du la CV ved søknaden og det er det som er intr. i første omgang. Ved en evt ansettelse sender du/leverer inn de andre papirene. Tror ikke de kommer til å reagere på at du ikke har de med i morgen. Jeg er leder og intervjuer ofte og reagerer aldri på det, greit for oss å ikke ha så mange papirer liggende faktisk før vi faktisk har bruk for dem :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...