Mamsen87 :) Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 til han var 5mndr. etter det vaska jeg de bare godt og kokte de en gang i uka.
Sånn kan det gå Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Har aldri kokt en eneste flaske i hele mitt liv. Men så ammet jeg da.
LINDA*** Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Til han var 4 mnd. Etter det kokte jeg ikke vann heller (til grøt/mme). Gikk fint.
Turid Laila Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Til han var seks mnd. Etter det har jeg bare skyllet de og satt i oppvaskmaskina.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Til han var 6mnd. Samme med vannet, syns ikke det var noe stress å putte flaskene opp i vannet en gang om dagen...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Til tuppers var 6 mnd da sluttet jeg å koke vann til mme også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå