Gå til innhold

Hvor lenge kokte dere flasker? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til han var 5mndr. etter det vaska jeg de bare godt og kokte de en gang i uka.

Skrevet

Har aldri kokt en eneste flaske i hele mitt liv. Men så ammet jeg da.

Skrevet

Til han var 4 mnd. Etter det kokte jeg ikke vann heller (til grøt/mme).

Gikk fint.

Skrevet

Til han var seks mnd. Etter det har jeg bare skyllet de og satt i oppvaskmaskina.

Skrevet

Til han var 6mnd.

Samme med vannet, syns ikke det var noe stress å putte flaskene opp i vannet en gang om dagen... :)

Skrevet

Til tuppers var 6 mnd :) da sluttet jeg å koke vann til mme også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...