marie1983 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Nå er jeg inne i min 17.uke, og magen lar fortsatt vente på seg. Noen som har det på samme måte? Er så redd for at noe skal være galt. Har hørt hjertelyden for 2 uker siden, og om 2 uker skal jeg til ul, men likevel.
Mamma til 1:)Snart to:) Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hei hei. Jeg er gravid for første gang og jeg har nesten ikke mage enda. og er i uke 27 nå. Jeg kan bruke mine vanlige klær men en knappe strikk, men mangler bare 1 cm så hadde den passet. Hadde nesten ikke mage når jeg var på ul. Man skal egentlig bare være glad når magen er liten, letter å gjøre ting. Lykket til.
Kjærlighet <3 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Sånn hadde jeg det med både nummer en og nummer to:-) Fikk ikke mage før rundt uke 23-24. Nå med nummer tre har jeg fått mage tidligere, men så er det også tredje graviditeten på 4 år så det er vel litt ekstra tøyelig inne der:-) den synes godt når jeg står, nåe jeg sitter kan det se ut til at jeg har spist ALTFOR mye påskegodt og marsipan.-hehe.. er 19+2 i dag
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 jeg er i uke 19 og fikk ikke ordentlig gravidmage før den bare poppet ut i påsken:)før dette syns jeg bare jeg så tjukkere ut og ventet utålmodig på at magen skulle komme:)
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er på besøk fra 1tri da, men da jeg gikk gravid med min datter for 2år siden så fikk jeg ikke gravid mage før uke 22 iallefall. Jeg så bare ut som jeg hadde lagt på meg litt på magen...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Slapp helt av.. den kommer nok tidsnok!! Sinnsykt slitsomt å dra på en stor mage over lengre tid!!! Det kan jeg skrive under på!!!!!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 jeg skjønner deg veldig godt at du venter på magen... men tro meg.. nyt det:) er ganske slitsom med stor mage, og spesielt vist man skal gå med den lenge! jeg hadde tydelig mage når jeg var 12 uker, og begynner og føle meg veldig stor nå.. og jeg vet jeg blir større:/ hehe:)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 jeg har heller nesten ikke mage.. kun de som vet som ser det! er 21+2. alt er helt fint med jenta i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå