Lillemy29 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 hei. Hadde sånne billig tester liggende, og kjennner at jeg har litt murring i magen. Tok en av de testene, og der var kontrollstreken og test streken like sterke. Har litt sånn "snørraktig" utflod ogsså (sorry sammenligningen). Så mye tyder vel på at det kan være EL. Vi hadde sex igår kveld. Burde vi ha sex idag også? Vi sees ikke før sent ikveld... Bare det ikke er for sent i tilfelle.. Kjenner jeg blir utålmodig her.. Har lest om at denne eggløsningen kun varer i noen få timer.
kei80 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 hei Så bra med utslag på testen da! ville forsikret meg med sex ikveld også,bare for å gjøre sjangsene større.El skal jo strotsett vare i to dager:) Lykke til!!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Vi hadde sex dagen før EL testen slo ut og samme dag, og det var ikke nok, så ha sex i kveld og i morgen også! Fra egget løsner så lever det i 24 timer.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hei hei:-) Jeg fikk positiv el test i går, og har dermed el i dag. Hadde sex i går og skal også ha i dag. Så hadde jeg vært deg ville jeg hatt sex både i dag og i morgen! Du har jo mest sannsynlig el i morgen. Lykke til:-)
Lillemy29 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Men er el testen negativ igjen den dagen EL finner sted da eller? Skjønner ikke helt det der, men viser testen EL før det er EL liksom?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Ja el test viser positiv 12-36 timer FØR el. Så en el test kan være negativ på el dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå