* 5 om dagen * Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 tenkte jeg skulle prøve meg på det en liten periode,synes det ser så fint ut på sidene. Jeg har fått max tror jeg, men jeg får ikke forandret bakgrunn eller noe annet, kun få buttons på siden.... så er det noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør dette? det virker ikke som det blir lagra det jeg gjør....
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Gå på gruppa "Nettby Max", der står alt godt forklart =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 http://www.nettby.no/community/news.php?community_id=12
* 5 om dagen * Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 ja, det har jeg gjort, men det vil ikke lagre seg....
* 5 om dagen * Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 måtte lagre det, trodde det ble lagret av seg selv jeg, og at det bare var det jeg skrev som måtte lagres....nå er den grei...men hvor finner jeg sånne fine bilder som blinker og slik...??? skal gå inn å se på linken nå etterpå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå