Gå til innhold

Kjeksen Digestive.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva sier du??

På norsk, eller med engelsk uttale??

Min veninne og jeg er ikke enige om dette.. Avstemming her, tipper jeg går av med "seieren"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier det på engelsk...

Men kjenner mange som sier det på norsk... Rare greier...

Skrevet

Faktisk både og.... :P

Skrevet

Eg seier det på norsk, og har aldri tenkt over at det kan uttales på engelsk ein gang. Å sei det på engelsk høyres veldig rart ut i mine øyre.

Skrevet

Syntes ordet blir litt for "komplisert " å si på norske, er bedre flyt i uttalelsen når jeg sier det på engelsk :=)

Skrevet

Hvorfor det?? Ordet betyr jo kun noe på engelsk.. skjønner ikke det der!

Skrevet

DAIJESSTIV.. Er det engelsk det da kanskje.....?

Skrevet

engelsk. blir jo helt rart på norsk synes jeg:)

Skrevet

Sier det på engelsk, det er jo et engelsk ord...

Skrevet

hehe sa d på norsk før fordi mamma gjorde det å hun skjønte jo ikke at navnet på kjeksen var ett engelsk ord,så da jeg nylig var blitt sammen med samboer for 7 år sida så var vi i butikken å sku ha no greier å da sa jeg ja vi kan jo ta med en diggestive...han bare HÆH???

så lo han å erter meg for det enda! hehe,må jo selv si d er snodig å høre noen si det på norsk!! diggestive liksom! nei..hehe

Skrevet

Engelsk.

Uttalt på norsk høres det jo ikke godt ut en gang jo. *ler*

Skrevet

Må jo være på engelsk? Hva sier du da, og hva mener din venninne?

Skrevet

Min venninne har aldri sett at det er et engelsk ord, og mener det er et norsk ord....

.........men jeg kan ikke skjønne hvor språkøret hennes sitter!!

Skrevet

4i Familien. Eg har heller ikkje tenkt over at det betyr noko på engelsk, At det betyr fordøyelsesprodukt gjer det ikkje meir appetittlig for meg, og eg kjem nok å sei det på "norsk" enda ; )

Synes og det høyres veldig rart ut når uttalt på engelsk. =)

Er jo mange engelske ord som er fornorska og ikkje uttales på engelsk måte lenger.

Skrevet

engelsk ja, men jeg har aldri spist sånne kjeks.. Høres ekkeltut..

Skrevet

sier det på skikkelig norsk digestive!;-) bare fordi det høres harry og teit ut:-)

Skrevet

Jeg skulle bake ostekake for første gang og gikk i butikken og spurte etter DigreStive!!!! De i butikken lo litt av den, ja :-)

Mange år siden nå.

Skrevet

Sier det rett frem, på norsk.

: )

Skrevet

Engelsk selvfølgelig, for det er et engelsk ord. Hvordan sier man det "på norsk"?

Skrevet

jeg vet det er ett engelsk ord men sier det på norsk.. diggestiv..hehe :) :)

Skrevet

Jeg sier det på norsk, kun på tull. Begynte med det fordi det hørtes så teit ut, og nå greier jeg ikke slutte.. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...