nitro circus Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 ...noen som har vært i den situasjonen?? Har 2 barn, men det veier begge veier med en evt. ny baby. Men verken jeg eller mannen min, greier ikke slippe tanken...
nitro circus Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. mars 2008 he, he...litt rare setninger! Leste ikke korrektur...
Imsdal 1976 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg kaster meg på spørsmålet ditt.. Har en på 3år og en som blir 2 til sommeren. Ser liksom for meg en til i familien,men jeg synes samtidig det er slitsomt til tider med de to vi har.. Er det stooor forskjell fra å ha 2 til 3?
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Vi har oxo to stykk, en gutt på 3 og ei på 1, vi skal ha 4 om vi kan få det hehe, men vi skal vente med de to andre til eldste begynner på skolen..for da slipper han å gå på sfo;P blir litt billigere hehe,alle monner metter hehe;P
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 sliter med akkurat det samme... men tror vi har kommet til at man angrer nok mer på ting man ikke gjør, enn det man gjør.. så tror det blir prøving på en til her etter hvert =)
3finebarn Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har 3, og alltid hatt lyst på det:) Men jeg synes det er mer stress nå. Synes det var mye enklere med 2. Det verste er egentlig å ha 3 som kan våkne om natta. Hadde hvertfall ikke fått nr 3 hvis en ikke er 100% sikker. For tror at en alltid har lyst på en ny baby. Jeg er enda babysyk, men skjønner at jeg må stoppe nå Men hadde selvfølgelig aldri "bytta"tilbake, han er verdens herligste gutt:) Og det blir jo lettere når han blir større.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Vi er i samme situasjon, har 2 gutter på 4år og 16mnd. Synes det var stress å gå over fra 1 til 2, men nå har det roet seg og jeg synes det er enkelt med 2stk, derfor tror jeg det blir stress de første 2,5årene, så venner man seg til 3 og det også blir enkelt med tiden.
nitro circus Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2008 Mine er liksom 7 og 4 år...........stress å begynne på`n igjen!!?? Værre å få barnepass osv...!? mange tanker rundt dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå