Gå til innhold

Hva er planene idag da jenter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva står på timeplanen idag ?

her blir det husarbeid for mini er syk.. .så vi må holde oss inne...litt trist når det er sol og fint vær ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene er levert i barnehagen, og snart skal jeg ta meg en dusj og dra og prøve brudekjoler. Skal innom banken, og så må jeg hjem og lage middag til guttene. Og så drar jeg på jobb etterpå.

Skrevet

Guttene ute

Jeg har dusjet

Ser god morgen norge + surfer + drikker te

Skal til byen på kafé med veninner

Så hjem og handle, hente lille venn og lage middag

Kosefridag

Skrevet

prøve brudekjoler er morro :) jeg har selv nettopp giftet meg. nå skal jeg selge min kjole... litt trist.. menmen...

du får ha en fin dag og kos deg masse :)

Skrevet

DAgen min er to timer eldre en din så jeg har rukket litt, har handlet, betalt regninger, levert eldstemann i barnehagen, vært innom biltilsynet, skal snart reise og handle et simkort, hente eldstemann i barnehagen, lage en middag (poteter og fiskepinner) sove litt, lage lasange til i kveld, spille boule med noen dansker, treffe noen amrikanere og gi dem det f*** simkortet for så å ta med danskene hjem på middag..

Da er dagen vel brukt på å løpe rundt.. Minsten her er også syk så han får være hjemme med hushjelpen mens jeg løper rundt..

Skrevet

Prompepulver...det hørtes koselig ut :) hihi..arti nick forresten :)

idag er det egentlig barseltreff, men vi må nok holde oss hjemme.

Skrevet

Akkurat nå koser jeg meg med en kopp kaffe og god morgen,norge.

Etterpå skal lillegutt og jeg på treff i barselsgruppa :o)

Skrevet

Når Daniel våkner så skal han spise, så skal vi kle på oss og leke i snøen til jeg vekker samboeren (han fortjener å sove lenge idag..:P).

Åsså skal vi på butikken, lage middag og slappe av..

En rolig dag :)

Skrevet

I dag blir det en liten tur på kjøpesenter, for der er det jammen lenge siden jeg har vært. Har ikke penger, men deilig å bare komme litt ut av huset og se folk. I går satt jeg inne hele dagen (full snøstorm).

Skrevet

Hmmm... sitte her sånn dann og vann

spise frokost

rydde & vaske 2 etg

gå tur med hunden

rive av tapen som dekker operasjonssåret mitt.... au au...

Skrevet

I dag skal gutta i parken, så skal jeg shoppe litt ,så skal jeg på cafe med venninder,så skal jeg hente gutta i parken, så skal jeg lage middag, så skal jeg ut på bursdag:-)

En fin dag:-)

Skrevet

hørtes ut som en fin dag Minnie mus.. bortsett fra å rive bort tapen... hva har du operert for ?

Skrevet

Alle er flinke minus meg som skal sitte inne og prøve å holde meg våken. Tror ikke jeg gidder å gjøre noe husarbeid. Er langt til butikk og det snør grønnjævler, så middag orker jeg ikke handle.

Håper og tror at jeg kommer sterkere tilbake...Jeg skal sitte på gulvet og leke med babyen når han våkner, that`s it.

Mest lyst å bare legge meg og lese en bok...

Føler at alle er så vellykka.

Skrevet

d.nissen....

En klem til deg,og du er ikke mindre vellykka enn andre.. ;)

Vi skal finne noen venner som vil dra på tur i dag...bål,pølser og akebakke..

Nyyyydelig vær i dg,og jeg er kjempe glad!!!

Ha en fiiiin dag jenter!!! :))

Skrevet

tja...

jeg har fri, barna er levert i barnehagen.

jeg skal på besøk på en ny jobb jeg snart skal bgynne i, så skal jeg på besøk på en jobb jeg har jobbet i, så skal jeg rydde litt og lage pannekakerøre for vi får besøk av en kamerat av gutten vår (4,5 år) og da er det fast pannekaker til middag. i dag blir det gele til dessert også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...