dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 I natt har vi hatt rave-parteyyyy hey ho! Dritgreijenta valgt å våkne da vi la oss sånn i tolv-tida, og vips..... da var det fest gitt, helt til halv fem eller no'. Og da sovnet hun i armene mine i den lille dobbeltsenga vår. dritgreipappan holdt på med henne fra halv tre, og da tenkte jeg at jeg kunne sove, men neida.... for inn kom en puslete dritgreigutt som hadde fryktelige voksesmerter i den ene benet.... og da han var sovnet igjen så tok jeg over dritgreialarmen til hun som sagt sovnet. men å sove selv, når man både har det trangt, og har helt hetta for å kvele den lille blomsten min, så har jeg rett og slett vært våken i natt jeg.... jippi pippi! Egentlig burde jeg legge henne nå, men jeg kjenner at jeg er helt nervøs for at hun skal bli til en brannalarm igjen, så da venter jeg litt, enda jeg vet at om jeg venter for lenge kan alarmen vare i tusenmillioner timer. Jeg ønsker meg barnevakt i dag jeg. For jeg vil både ha hjelp til å legge dritgreivepsen, også vil jeg gå å ta meg en kaffe helt uten henne. Jeg får nemlig ikke gjort det med henne. hilsen sur og hvit i fjeset, og blå under øynene og slikt. Hva syns dere om å få denne historien - den bidrar ikke til vårfølelse og lykketenkning - jaja.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Oi oi... Raveparty... Høres ikke greit ut. Gjør meg en stor tjeneste. Legg deg og hvil litt når brannalarmen tar en pause. I dag begynner vi i ny barnehage. Både jeg og lillegutt er spente. Grugleder oss! hehe.. Håper du får hvilt litt utover dagen. God klem
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 tenk så spennende! Jeg gleder meg mest til det barnehagebyttet der kjenner jeg, men jeg skjønner godt det er spennende!!! Håper dere får en fin dag. Det er jo helt fantastisk vær, så da er det lett å leke både ute og inne! Ha en fin dag superduper, alt godt til dere i ny barnehage!!!
Urtete Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Urk, sånne netter er definitivt en av skyggesidene ved å være småbarnsforeldre... Det er ikke uten grunn at avbrutt søvn/ingen søvn er en velkjent torturmetode!:-) Men det får oss til å verdsette de gode nettene, da! Å få sove hele natten uten avbrudd er omtrent det optimale av luksus for meg. Er vel Ikke akkurat storforlangende..:-) Husk å hvil deg når du har mulighet i dag, lille venn! Det er leeenge til kvelden, så benytt sjansene du har til soving. Husarbeidet kan vente til i ettermiddag! Ha en finesen dag med blå ringer under øynene! Det bli likar i mårrå, sjø!:-) Klem!
Sara Rompompei Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Uff da.... Sånne netter er slitsomme... Godt å kunne være hjemme da, at man ikke må styre avgårde på jobb... Små brannalarmer må rett og slett i seng igjen, og da må mor krype under teppet på sofaen og slumre litt i mens. I mellomtiden har jeg ordnet barnevakt. De har laaang erfaring og mange gode referanser. Teletubbiies heter dem... hehe Om de er opptatt i dag har de nok noen gode venner som kan steppe inn i stedet Og du, ikke bekymre deg for hvitt fjes og fine blåe ringer under øynene. Bare tuper håret skikkelig, spray det blått, ta på noen merkelige klær Og vips kunne du gått på stripa til en eller annen fransk designer
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 hehe, kanskje dte er det jeg skal bli... modell... ha ha ha ha ha aha hah aha ha ha aha hah a.... jeg hadde nok bidratt til årets bestselger :-) Jeg har lagt henne i sengen, men nå har alarmen begynt igjen, også hoster hun, også blir hun snørrete og alt... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.... akkurat nå er jeg bare sur, og lar henne gråte og hoste og alt... , jeg vil se på god morgen norge og drikke te og dibbe. hmmm nå ble det stille.... jeg krysser fingre for at det er soving som foregår.
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2008 Å Å Å det bli likar i mårra, XL1 og RÆTT i koppen og barnevakt og middag..... (Jeg kan i alle fall drømme om det) :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Hun har ikke vondt i ørene da? Syns å huske at da startet alarmen ganske fort når de ble lagt flate på rygg.... Håper du får noen minutter ro nå. Jenta må jo også være trøtt etter party hele natta. Du må slenge deg litt, hvis hun har roet seg nå, så skal du se det årner seg... Sender litt ro og fred over til deg jeg :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2008 takk jeg tar imot alt jeg kan få av ro og fred... hun ble febervarm midt på natta i natt så jeg gav henne en paracet, men hun roet seg ikke av det, så jeg vet ikke helt med de ørene....jeg tror egentlig ikke det. jeg har mer lurt på om hun får enda flere tenner, eller om hun rett og slett bare blir så sur av å være snørrete og litt hosten. Hun ligger og roper fortsatt, men hun gråter ikke så da får hun bare rope litt til - hun må jo være stupetrøtt.
♥Snulder Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Næææææ så artig!!!!!..... Den der "sur og hvit i fjeset, og blå under øynene og slikt"... var meg på jobb i går:=( Da holdt Leah oppe halve natta!! Er ikke hun som snart er 2,5 år for stor til slikt mon tro?????
Plutseliten :) Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Sånne netter er slitsomme.Håper du hviler og sover nå, om snuppa har funnet ut at det er lurt å hvile øynene litt. God bedring til henne,og en god klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå