ZamZam Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Kjører rundt i min gamle diselbil med sota vinduer, addidas solbriller og hører på .............. tørr jeg si det???........... DDE... Huff, hva blir det neste skinnvest og hockeysveis. Jeg har jo aldri vært superurban, men har aldri passet inn som harry eller.. Tenk om jeg begynner å råne rundt fra bensinstasjon til bensinstasjon, mens jeg hører på DDE kjempehøyt iført sort slitt olabukse, hvite tennissokker, mokasiner, en utvaske tennisskjorta med addiaslogo som nesten synes OG skinnvest for å toppe det hele av.. Har jeg blitt harry eller er jeg bare på grunnkurset, hva mener du??
mayaya Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hahaha! Nå ble jeg glad!! Jeg trodde JEG var harry, som rocker til Åge i bilen, men det er jo bare kult da! Hihihi
Dronningen! Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Du er kun deltager på grunnkurset... De viderekommende er på Notodden og kjører senka volvo med terninger og Carola på full spik! Opp og ned, opp og ned, opp og ned hovedgata:o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Godt å høre at det er flere av oss;)
petite fleur Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Hadde du kutta ut DDE og de sota vinduene, hadde du vært på grunnkurset ;-) Nå vil jeg si du er litt mer oppe blant kremen av harryistene......He he;-) Vi har vel alle en liten harrytass i oss.....
ZamZam Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 Det var det jeg fryktet!! *SKRIK NEIIIIIII* HVA ER GALT MED MEG, PSYKOLOGEN NESTE ELLER?? Til mitt spinkle forsvar så må jeg si at de sota rutene faktisk er solbeskyttelse og solbriller er også beskyttelse, det er nesten obligatorisk når man bor i et av verdens varmeste land ( altså ikke Norge) DDE får jeg bare unnskylde med at jeg har litt hjemmlengsel, merklig nok hørte jeg aldri på DDE i Norge, men nå er det altså på full guffe og vinduene oppe, mens jeg gauler med av full hals.. Skal se meg om etter skinnvest snart, dromedar skinnvest hadde sikkert passet, kan sikkert finne en caps også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå