Gå til innhold

Trøtt, orker ingenting....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere med samme problemet??

De siste dagene har jeg vært så forferdelig trøtt og sliten, og orker ingenting. Lille prinsessa i magen har også vært veldig aktiv de siste dagene, så får ikke sove så alt for lenge på morgenen eller iløpet av dagen.

Skal til fysio kl 9 i dag, men vurderer og ringe og avbestille fordi jeg er så sliten.. Noen andre som har det slik?? Er forresten 26+1 uker i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ja jeg har det sånn jeg også... er 26+2 i dag...

Men jeg har feritin (jern lager) som er veeeldig lave og lavt blodtrykk og har en fornemmelse på at hb er lav om dagen også...

Har en gutt på to år som krever sitt heeeele dagen og i dag ble jeg dradd opp kl 5.30 etter en natt med legg kramper :(

Så nei du er ikke alene... har all sympati og med følelse...

Skrevet

jeg er faktisk 27+2 i dag ..hehe...så trøtt kan man være :)

Skrevet

Jeg har det også sånn. Er sykmeldt også, fordi jeg ike klarer å hold emeg våken i løpet av formiddagen. Den siste tiden på jobben sovnet jeg på møtene :-P Her er forresten jernlager og alt annet i orden. Spiser sunt og riktig gjør jeg også. Det som er dritt, er at en liten tur ut i sol og lys, ikke gjør det noe bedre, da må jeg sove igjen etterpå. Prøvde å leve et "nesten" vanlig liv i påsken, noe jeg sliter med ettervirkningene av ennå. Jeg har også en på to år som selvfølgelig skal ha sitt, så han får tildelt alle de kreftene jeg har, altså ser huset ut som en svinesti. Mannen min jobber borteboerturnus, så deilig når han er hjemme, men slitsomt når han er borte.

Jeg er i uke 22 og har hatt det sånn siden uke 14, begynner å bli bra kjedelig!!

Skrevet

Godt og høre at jeg ikke er alene, har hatt lavt blodtrykk hele svangerskapet jeg, og i tiden før å, men ikke slik at jeg har vært plaget med tretthet eller svimmelhet, så vet ikke om det er det som slår ut nå jeg.

Er så heldig at jeg ikke har noen barn og tenke på jeg da, så kan bare legge meg ned og slappe av når jeg selv vil.

Sovnet forresten hos fysio i dag, og det har jeg heller aldri gort før..

Jaja, får bare slappe av og kose seg sikkert, dumt og presse seg selv ihvertfall:)

Skrevet

da er vi nok flere hehe.. er kjempetrøtt. men jeg jobber og står på som vanlig;) sover extra godt om natta i hvertfall, er helt skutt om kvelden. e bare ca 14 uker så er ikke aktuelt for meg å sykemelde meg eller noe sånt bare pga dette. man kunne hatt det verre. man får bare prøve å holde ut og gjøre det beste ut av det;)

Skrevet

Hehe, vil bare si at vi har termin samme dag:)Og jeg skal også ha en jente:)+ at jeg er trøtt ja...

Skrevet

Da er det sikkert normalt da. Var fryktelig trøtt og sliten i begynnelsen av svangerskapet å, men kviknet i, og fikk nesten for mye energi.. Men nå er all den energien brukt opp, og jeg orker ingenting, også får jeg så dårlig samvittighet for alt jg skulle ha gjort, som jeg ikke får gjort... Er så sliten til tidder at jeg bare setter meg ned og griner... Slitsomt ja...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...