Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Har veldig vondt i skjeden. Vet ikke hva det kan være, hadde det ikke det forje svangerskapet: babyen er mer stille enn vanlig men jeg kjenner han beveger seg. Jordmora mente han var langt ned i bekkenet med hodet nå og han eventuelt var festet. Dette her er så ubehagelig. Jordmora mi har ferie nå og legen min er langtissykmeldt så jeg er usikker på å kontakte vikarlegen om dette for jeg kjenner han ikke.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Koster deg ingenting å sjekke opp, faktisk får du mer igjen for det. Du blir trygg hvis det ikke er noe, og får hjelp om det skulle være noe. Ring og hør, det er alltid best. Da slipper du og uroe deg!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Skal jeg ringe legen eller føden da? Legen er en vikar lege jeg ikke kjenner. Vet ikke hva han kan enda han har mange års erfaring som lege.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hmm.. Kanskje greit å ringe føden? Der er de kanskje mer vant til slike spørsmål?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Kjenner ikke så mye liv heller men det bekymrer meg ikke, har kjent han litt i det siste da. Men kanskje greit å få sjekket ut hva det kan være for noe. Begynnte å tenke på om jeg var moden snart eller noe sånt. Var hos jordmora i går men hun sjekket meg ikke nedentil. Enda jeg sa jeg hadde hatt mange vonde tak i ryggen i det siste. Hun mente det kunne være modningsrier eller noe sånt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Da ville jeg nok ringt til føden altså.. Få tatt en liten sjekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå