Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Minsten har begynt og draaaaaa seg fremover, og jaggu, før mor vet ordet av det, har han ålt seg til andre sida av stua, for der sto jo lampa! ) Flinke gutten min
Sjefsmegga Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 hehe..går fort når de først finner utav det der :-) Nurket her stabber stolt rundt her...ekke mye baby nei....snufs...
Mockanin Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Selvsagt er han flink. Kjempe flink faktisk. Husker så godt hvordan det var når minsten her oppdaget og klarte og gjøre nye ting når han var liten. Nå er det ikke alt det nye han oppdager og gjør som er like morsomt nei. Nå skal jeg gå og levere han i bhg. og trampe meg en tur til legen etterpå. Kommer nok på msn etterpå en gang tenker jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hei tuppa! Ja, veldig flink altså Men hvor ble babytiden av da?? Gikk jo fra meg i en svupp denne gang... jaja... Kom på msn du, du er savnet!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Så gøy:-) Husker hvor stas det var da han klarte de første tingene alene:-) Klarer nesten ikke å vente til jeg får gått igjennom den tiden en gang til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå